preloder
xProfis

PROFIS iPOLIGRAFIA

  • iPoligrafia24

to internetowy moduł do kalkulowania ofert, składania oraz śledzenia zleceń stanowiący wygodną platformę pomiędzy klientami, a przedsiębiorstwem poligraficznym. Może mieć zastosowanie zarówno w transakcjach Business-to-Client jak i Business-to-Business.

xprofis
iPoligrafia24

Nowy kanał pozyskiwania Klientów 24/7

Ilość różnorodnych transakcji dokonywanych przez Internet z roku na rok lawinowo rośnie. Umożliwienie składania zamówień przez Internet to jeszcze jeden sposób na zwiększenie liczby klientów. Będzie to możliwe 7 dni w tygodniu, 24 godz. na dobę, bez kosztów obsługi przyjmowania zleceń.

 

Komfort współpracy ze stałymi Klientami.

Wykorzystanie platformy internetowej z pewnością podniesie komfort współpracy ze stałymi klientami poprzez usprawnienie procesów. Składa się na to możliwość samodzielnego kalkulowania ofert, składania zleceń wraz z przesłaniem plików graficznych oraz dostępność aktualnego stanu realizacji zlecenia.

Redukcja kosztów obsługi handlowej

iPoligrafia24 umożliwiając kalkulowanie ofert, składanie zamówień oraz śledzenie stanu realizacji zmówienia online w znaczący sposób odciąża pracę działu handlowego. Zaoszczędzony czas można wykorzystać na inne działania handlowe wymagające udziału pracownika.

Pełna integracja z PROFIS Poligrafia + Comarch ERP Optima

Dzięki pełnej integracji z systemem stacjonarnym oraz wspólnej bazie danych zlecenia złożone online są od razu widoczne w systemie. Ich dalsza obsługa jest więc analogiczna do obsługi zlecenia zawartego w ‚tradycyjny’ sposób.

Duże możliwości przy zachowaniu prostoty obsługi

Dane wprowadzane przez klienta ograniczone są do minimum pozwalającego zapewnić komfort i ergonomiczność obsługi. Osiągnięto to dzięki wbudowanym mechanizmom usprawniającym obsługę systemu, takim jak szablony zleceń.

Wygląd dostosowany do potrzeb drukarni

Zarówno kolorystykę, grafikę jak i poszczególne informacje na stronie można dostosować do indywidualnych potrzeb drukarni.

  • Zakres funkcjonalny

Maksymalnie uproszczone sporządzenie złożonej kalkulacji

Proces składania zamówienia został tak zaprojektowany, aby maksymalnie uprościć wprowadzanie danych przy zachowaniu złożoności kalkulacji. Rozpoczyna się od wyboru szablonu produktu, który domyślnie określa szereg wartości niezbędnych do wyliczenia oferty. Klient nie musi więc tych wartości wprowadzać, a dla zachowania przejrzystości strony, większości z tych wartości również nie widzi. Pozwala to uniknąć zarówno nadmiaru wprowadzanych danych jak i nadmiaru informacji na stronie.

Klient wprowadza tylko niezbędne dane takie jak: format, nakład, papier, kolorystyka, ilość stron oraz dodatkowe obróbki. Podaje również nazwę zlecenia oraz ewentualne uwagi do zlecenia. Na stronie na bieżąco wyświetlana jest cena zlecenia oraz informacyjnie ceny dla innych nakładów.

Przesłanie plików niezbędnych do realizacji zamówienia.

iPoligrafia24 umożliwia przesłanie plików z dokładnym określeniem zlecenia, którego dotyczą. Pliki umieszczane są w odpowiednim katalogu, co pozwala to na wyeliminowanie pomyłek związanych z plikami. Możliwe jest również umieszczenie na stronie wskazówek jak przygotować pliki, zarówno w formie opisu, rysunku, jak również szablonów plików graficznych.

Wprowadzenie danych adresowych potrzebnych do wystawienia faktury i do dostawy.

Klienci wprowadzają dane potrzebne do wystawienia faktury i do dostawy, przy czym jeżeli dane klienta znajdują się już w systemie, są proponowane domyślnie. Z listy rozwijalnej można również wybrać osobę do kontaktów związanych ze składanym zamówieniem.

Przegląd zamówień klienta

Klient może przeglądać swoje dotychczasowe zamówienia. Może uzyskać szczegółową informację o każdym zamówieniu, śledzić stan realizacji zamówień, śledzić status przesyłki u kuriera. W celu ułatwienia przeglądu, istnieje możliwość filtrowania zamówień.

Komunikacja Drukarnia-Klient

Dopełnieniem platformy współpracy pomiędzy klientem a przedsiębiorstwem poligraficznym jest możliwość wysłania zapytania do konsultanta oraz system komunikacji e-mailowej na poszczególnych etapach procedury obsługi zlecenia.

Close Menu